МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУДЕ ЖОБАЛАП ОҚЫТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ПРАКТИКУМЫН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУДЫҢ МАҢЫЗЫ

МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУДЕ ЖОБАЛАП ОҚЫТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ПРАКТИКУМЫН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУДЫҢ МАҢЫЗЫ

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.55956/ASYK2421

Тірек сөздер:

Мектепке дейінгі, педагог-тәрбиеші, жобалап оқыту, психологиялық практикум, интеграция

Аңдатпа

Мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу және оқыту дағдыларын, педагог тәрбиешінінің инновациялық белсенділігі мен практиктердің сапасының артуы. Қазіргі таңда білім беру процесінің барлық компоненттері мен дағдыларын жаңғыртуда тәрбиешілерге қойылатын кәсіби талаптардың деңгейін психологиялық маңыздылығын анықтау. Психологиялық практикумда жобалауда мектеп жасына дейінгі балалардың сенімділіктерін арттырып, өз өнімін ұсынуға кеңінен мүмкіндік беруі. Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында жобалап оқыту іс-әрекеті әртүрлі білім салаларын қамтуы. Жобалап оқыту үшін таңдалған тақырып немесе мәселе бойынша белгілі бір тапсырмаларды орындауда психологиялық мүмкіндіктері. Мектепке дейінгі білім беру ұйымында жобалап оқытудың негізгі ерекшеліктері. Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының тәжірибесінде қолданылатын жобалардың түрлері. Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларын анықтауда ұжымыдық жұмысты орындауы бағаланды. Сыни ойлауда кездескез проблеманы шешуі талқыланды, проблеманы шеше алатын деңгейі қарастырылды.

Библиографиялық сілтемелер

1. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты [Электронды ресурс] Кіру режимі: https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V2200029031 Қаралған күні: 15.03.25

2. Әбілқасымова, А.Е. Студенттердің танымдық ізденімпаздығын қалыптастыру [Мәтін] / А.Е. Әбілқасымова. – Алматы: Білім, 1994. – 192 б.

3. Дьюи, Дж. Психология и педагогика мышления [Текст] / Дж.Дьюи. – М., 1997. – 208 с.

4. Савенков, А. Вопросы теории и методики: учебное исследование в детском саду [Текст] / А.Савенков, Л.А. Венгер // Дошкольное воспитание. – 2000. – №2. – С. 10-18.

5. Монaховa, Л.Ю. Теоретические aспекты технологии проектиро- вaния индивидуaльных обрaзовaтельных прогрaмм [Текст] / Л.Ю. Монахова // Нaукa и школa. – 2000. – №1. –С. 45– 52.

6. Полат, Е.С. Метод проектов: типология и структура [Текст] / Е.С. Полат // Лицейское и гимназическое образование. – 2002. – №9. – С. 9-17.

7. Mamytbayeva, Zh. Fondements pour Façonner la Culture de Researches des Futurs enseignants-formateurs des Établissements d'enseignement superieur / Bordan. - 2024, No. 76 (1), p. 99–117. DOI: 10.13042/Bordon.2024.97666

Жүктеулер

Жарияланды

2025-03-25

Журналдың саны

Бөлім

Психология ғылымдары
Loading...