ЖАРАТЫЛЫС ТАНУ ЖӘНЕ БИОЛОГИЯ САБАҚТАРЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ СЫНЫ ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ ЖОБАЛЫҚ ОҚЫТУ ӘДІСІН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ

ЖАРАТЫЛЫС ТАНУ ЖӘНЕ БИОЛОГИЯ САБАҚТАРЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ СЫНЫ ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ ЖОБАЛЫҚ ОҚЫТУ ӘДІСІН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.55956/FGXX5218

Тірек сөздер:

Жобалық оқыту, сыни тұрғыдан ойлау, 5 және 8 сынып оқушылары, биология және жаратылыстану сабақтары

Аңдатпа

Мақалада оқушылардың танымдық белсенділігін белсендірудің тиімді әдісі ретінде жаратылыстану және анатомия сабақтарында жобалық оқытуды пайдалану мүмкіндіктері қарастырылған. Жобалар 5 және 8 сынып оқушылары арасында өткізілді. Жобалық оқытуды енгізудің мақсаты зерттеу дағдыларын, сыни тұрғыдан ойлауды дамыту және жаратылыстану ғылымдарына қызығушылықты арттыру болды. Үш білім беру жобасы жүзеге асырылды, нәтижесінде оқу үлгерімі жақсарды, жаратылыстану және ғылыми-зерттеу іс-әрекетін оқуға деген қызығушылық артты, студенттердің өз бетінше талдау дағдыларын қалыптастырды.

Библиографиялық сілтемелер

1. Проектная деятельность - средство саморазвития школьников [Электронный ресурс] - Режим доступа : http://festival.1september.ru/articles/609092/. Дата обращения: 15.12.24

2. Леонтович А. В. Подборка статей о практике организации исследовательской деятельности учащихся [Текст] / А.В. Леонтович // Завуч. - 2013. - № 1. - С. 25-31.

3. Медведева Е. Е. Проектная деятельность учащихся как средство формирования ключевых компетенций [Электронный ресурс]. - Режим доступа : http://festival. 1 september.ru/articles/596218/. Дата обращения: 15.12.24

4. Богданова, Р.М. Основы проектной деятельности: учебное пособие [Текст] / Р. М. Богданова, В. Ю. Боев, В. А. Козловский [и др.]. - Ростовский государственный экономический университет (РИНХ). – Ростов-на-Дону : Издательско-полиграфический комплекс РГЭУ (РИНХ), 2022. – 680 с.

Жүктеулер

Жарияланды

2025-03-25

Журналдың саны

Бөлім

Педагогика ғылымдары
Loading...