IMPROVING THE QUALITY OF KNOWLEDGE THROUGH IMPROVING THE EMOTIONAL STATE OF STUDENTS
DOI:
https://doi.org/10.55956/NEPP7011Тірек сөздер:
эмоциялық күй, мазасыздық, білім сапасы, дағды, даму, оқушы, жасөспірімдік шақ, ою-өрнек, мандала терапиясыАңдатпа
Мақалада оқушылардың эмоциялық күйін жақсарту арқылы білім сапасын жетілдірудің маңыздылығы қарастырлады. Ою-өрнек мандала терапиясын жасөспірімдердің эмоциясын тұрақтандырып, оқуға қызғушылғын арттыру құралы ретінде қолданылады. Зерттеу барысында жасөспірімдердің эмоциясы мен сезімдік күйінің әсері оқыту үдерісіне тікелей байланыстылығы қарастырылып, талданады. Эксперименттік тұрғыда балалардың бойындағы мазасыздық деңгейін төмендетуге арналған ою-өрнек мандаласы қолданылады. Оқушылардың жағымды эмоцияларды сезінуі оқу дағдыларының өнімді және сапалы болуын қамтамасыз етеді. Жасөспірімдердің физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін есепке алып, олардың эмоциялық күйін жақсарту үшін арт-терапиясы ұсынылады. Мақалада шетелдік және отандық ғалымдардың жасөспірімдердің оқу үрдісіне деген эмоциялық күйі мен психологиялық ахуалы туралы зерттелген еңбектері қарастырлады. Жүргізілген зерттеу мәселенің бар екенін айқындап, онымен жұмыс жасау барысында ою-өрнек мандаласының тиімділігі дәлелденеді. Эмоциясы тұрақты болған мектеп оқушыларының оқу үлгерімі жақсарып, білім сапасы жетіліп, шығармашылық қабілеті артатындығы айқындалған.
Библиографиялық сілтемелер
1. Коменский, Я.А. Избр. педагог, сочинения в 2-х т. [Текст] / Я.А. Коменский–М. 1982. -Т.2. -340 c.
2. Новиков, Н.И. Рассуждение о некоторых способах к возбуждению любопытства в юношестве [Текст] / Н.И. Новиков. – М., 2015. -250 с.
3. Ушинский, К.Д. О нравственном воспитании [Текст] / К.Д. Ушинский. – М. Педагогика, 1988. -380 c.
4. Куттер, П. Любовь, ненависть, зависть, ревность. Психоанализ страстеи [Текст] / П.КУттер. - СПб. 2008. -270 с.
5. Лазурскии, А.Ф. Очерк науки о характере [Текст] / А.Ф. Лазурскии.- М:Высшая школа, 2005.-260 с.
6. Рубинштейн, C.Л. Ocнoвы oбщeй пcиxoлoгии [Текст] / С.Л. Рубинштейн. – М. 1999, -704 c.
7. Анохин, П.К. Проблема принятия решения в психологии и физиологии [Текст] / П.К. Анохин. –М. 2016. -220 c.
8. Леонтьeв Н.А. Дeятeльнocть. Coзнaниe. Личнocть [Текст] / Н.А. Леонтьев. - М: Пoлитиздaт, 2007, -304 с.
9. Fallowfield L., Ford S., Lewis S. No news is not good for news: information preferences of patients with cancer // Psycho-oncology. 2015. № 4. R. 197–202.
10. Reıkovskıı Ia. Eksperımentalnaıa psıhologııa emotsıı. -M. 2011. -299 p.
11. Вилюнас В. Психология емотсии: Хрестоматия [Текст] / В.Вилюнас. - Воронеж, 2004. -496 с.
12. Касен, Г.А. Арт-педагогика и арт-терапия в инклюзивном образовании [Текст] / Г.А. Касен, А.Б. Айтбаева. - Алматы: Қазақ университеті, 2019. -185 с.
13. Илин, Е.П. Эмоции и чувства [Текст] / Е.П. Илин. - М: Психотерапия, 2011. -752 с.