ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ КӨМЕГІМЕН ТІЛДЕРДІ ОҚЫТУДАҒЫ ИНТЕРАКТИВТІ ӘДІСТЕР
DOI:
https://doi.org/10.55956/XWFQ5091Тірек сөздер:
Жасанды интеллекет, тілдерді оқыту, интерактивті әдістер, жүйе, оқу процесі, сөздік қор.Аңдатпа
Мақала тіл үйренуде жасанды интеллектті (ЖИ) қолданудың жаңа мүмкіндіктері мен тәсілдерін қарастырады. Бұл әдістер студенттерге тіл үйрену процесінде белсенді қатысуға мүмкіндік береді, сонымен қатар үйрену сапасын арттырады. ЖИ құралдары, мысалы, автоматтандырылған аудармашылар, тілдік модельдер, дауыстық тану және мәтіндермен жұмыс істеу мүмкіндіктері арқылы білім алушылардың сөздік қорын, грамматикалық дағдыларын және сөйлеу қабілеттерін жетілдіруге көмектеседі. Мақалада интерактивті әдістердің тиімділігі мен олардың білім беру саласындағы ролі талданады, сондай-ақ тіл үйрену процесін қызықты әрі тиімді ету үшін ЖИ-дің потенциалы көрсетіледі. Мақалада жасанды интеллект (ЖИ) құралдарының тілдерді оқыту саласындағы интерактивті әдістерге ықпалы қарастырылады. ЖИ технологиялары, мысалы, дауыстық тану, мәтіндермен жұмыс істеу, автоматтандырылған аудармашылар мен тілдік модельдер, оқушыларға тіл үйрену процесін неғұрлым қызықты әрі тиімді етіп жасауға мүмкіндік береді. Бұл әдістер студенттердің сөйлеу, тыңдау, жазу және оқу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ оқытушыларға әрбір оқушының қажеттіліктеріне сәйкес келетін жеке оқыту жоспарларын құруға көмектеседі. Мақалада ЖИ-дің тіл үйретудегі артықшылықтары мен болашағы, сондай-ақ осы технологияларды қолданудың оқу процесінде туындайтын қиындықтары мен мүмкіндіктері талданады. Мақалада жасанды интеллекттің (ЖИ) тілдерді оқытудағы тиімділігі мен қолданылу мүмкіндіктері зерттеледі. ЖИ технологиялары арқылы білім беру процесіне жаңа интерактивті әдістер енгізіліп, оқушылардың тіл үйрену тәжірибесі жетілдіріледі. Мақалада дауыстық тану, мәтіндерді өңдеу және автоматты аударма жүйелерінің тілдік дағдыларды дамытудағы рөлі қарастырылады. Сонымен қатар, ЖИ негізінде жеке тұлғалық оқыту жоспарларын жасау және оқу процесін басқаруда оқытушылар үшін жаңа мүмкіндіктер ашылады. Мақалада технологияларды қолданудың артықшылықтары мен қиындықтары талданып, олардың болашақтағы дамуы мен қолдану перспективалары ұсынылады.
Библиографиялық сілтемелер
1. Құлжанова, Г.Ә. Тілдерді оқытуда жаңа технологияларды қолдану: жасанды интеллект пен интерактивті әдістердің ықпалы [Мәтін] / Г.Ә.Құлжанова., Р.А.Жарқынбекова. – Алматы: ҚазҰУ баспасы, 2021
2. Қазақша-орысша сөздік. Жасанды интеллект және тілдерді оқыту әдістері. – Алматы: Қазақ университеті., 2020
3. Сейірбекова, Ш.Т. Жасанды интеллекттің білім беру жүйесіне әсері [Мәтін] / Ш.Т.Сейітбекова., С.А.Абилова. – Астана: Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы, 2022
4. Баймаханов, А.М. Тіл үйретуде технологиялық әдістердің рөлі [Мәтін] / А.М.Баймаханов. – Алматы: Мектеп., 2019
5. Мұхамбетова, Д.Қ. Тілдерді оқытуда цифрлық құралдарды қолдану [Мәтін] / Д.Қ.Мұхамбетова – Астана: Ғылым., 2020
6. Кенжебаева, А.К. Тілдік білім беруде жасанды интеллекттің маңызы мен болашағы [Мәтін] / А.К.Кенжебаева. – Қарағанды: Қарағанды университеті., 2021
7. Bridging The Gap: Language Teacher Understanding and Responsible AI Implementation in Schools. A Case Study of English Language Educators in Kubu Raya [Electronical resource] Accesse mode: https://jonedu.org/index.php/joe/article/view/5488 Review date: 5.02.24
8. Сапарбаева, Г.Қ. Жасанды интеллекттің тіл үйрету әдістеріне әсері [Мәтін] / Г.Қ.Сапарбаева. – Алматы: Қазақ университеті., 2021
9. Абдуллина, Ә.М. Цифрлық білім беру құралдары мен жасанды интеллект: теориялық және практикалық негіздер [Мәтін] / Ә.М.Абдуллина., Л.А.Қали. – Алматы: Білім., 2022