ҚАЗАҚ ТІЛІН ҮЙРЕТУДЕГІ АКАДЕМИЯЛЫҚ СӨЙЛЕУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУДА ҚОЛДАНЫЛАТЫН ӘДІС-ТӘСІЛДЕР
DOI:
https://doi.org/10.55956/Тірек сөздер:
жазбаша сөйлеу, қазақ тілі, оқыту әдістемесі, графика, каллиграфия, орфография, жазу техникасы, жазбаша жаттығулар, диктант, шығармашылық тапсырмаларАңдатпа
Бұл мақалада қазақ тілін оқытуда жазу және жазбаша сөйлеуді үйретудің ерекшеліктері қарастырылады. Жазу – күрделі тілдік қызмет түрі, ол студенттің тілдік дағдыларын қалыптастыруда маңызды рөл атқарады. Жазу техникасын меңгеру үшін каллиграфия, графика және орфография сияқты негізгі дағдыларды дамыту қажет. Мақалада жазу мен жазбаша сөйлеуді үйретудің әртүрлі әдіс-тәсілдері, атап айтқанда, графикалық дағдыларды дамыту, жазбаша мәтіндерді дұрыс құрастыру және орфографиялық қателерді түзету мәселелері талқыланады. Жазбаша сөйлеуді дамытуда репродуктивті, репродуктивті-шармашылық және шығармашылық жаттығулардың маңыздылығы көрсетілген. Сонымен қатар, мақалада диктанттар, аннотациялар, рефераттар мен шығарма жазу сияқты жаттығуларды қолданудың тиімділігі сипатталып, жазбаша сөйлеуді дамытудың психологиялық аспектілері қарастырылады. Бұл зерттеу қазақ тілін үйренушілердің жазбаша дағдыларын жетілдіруде қолданылатын әдіс-тәсілдер мен құралдарды анықтауға көмектеседі және оқытушыларға практикалық ұсыныстар береді.
Библиографиялық сілтемелер
1. Лысакова, И.П. Методика обучения русскому языку как иностранному: учеб.пособие [Текст] / И.П. Лысакова, Г.М. Васильева, С.А. Вишнякова. - М.: Русский язык. Курсы, 2019. – 320 б.
2. Дейкина, А.Д. Аксиологические аспекты методики преподавания русского языка (профессиональный и общеобразовательный уровни) [Текст] / А.Д. Дейкина, А.П. Еремеева, Л.А. Ходякова, В.Д. Янченко // Материалы Международной научно-практической конференции. М.: МПГУ, Ярославль: Ремдер, 2009. – 496 б.
3. Дейкина, А.Д. Воспитание национального самосознания при обучении родному языку [Текст] / А.Д. Дейкина // Русский язык в школе, 1993. - № 5. – 5-8, 13б.
4. Лебединский, С.И. Методика преподавания русского языка как иностранного: учебное пособие [Текст] / С.И. Лебединский. - Мн.: 2011. – 309б.
5. Дейкина, А.Д. Формирование языковой личности с ценностным взглядом на русский язык: методологические проблемы преподавания русского языка: Монография [Текст] / А.Д. Дейкина. - Оренбург: ООО «Агентство «Пресса», 2009. – 305 б.
6. Черникова, Е.А. Электронное обучение РКИ: проблемы и перспективы [Текст] / Е.А. Черникова. - М.: Просвещение, 2018.