Л. УЛИЦКАЯНЫҢ «МЕДЕЯ ЖӘНЕ ОНЫҢ БАЛАЛАРЫ» РОМАНЫНДАҒЫ ОТБАСЫЛЫҚ ҚАҚТЫҒЫС ЖӘНЕ ЖАДЫ ПОЭТИКАСЫ
DOI:
https://doi.org/10.55956/CTKL9655Тірек сөздер:
Людмила Улицкая, отбасылық қақтығыс, жадыны қайта құру, мифопоэтика, ұжымдық жады, қасиетті кеңістік, орыс әдебиеті, сәйкестілікАңдатпа
Бұл мақалада Людмила Улицканың «Медея және оның балалары» романы отбасы ішіндегі қақтығысты жадыны қайта құру механизмі ретінде қарастыру арқылы талданады. Зерттеу барысында мифологиялық Медея бейнесінің отбасы мүшелерін кешірім, қамқорлық және рухани төзімділік арқылы біріктіруші тұлғаға айналуы қарастырылады. Романдағы кеңістік пен уақыт құрылымы зерттеледі: Медеяның үйі — ұрпақтар арасын байланыстыратын, мәдени жалғастықты қамтамасыз ететін қасиетті орталық ретінде бейнеленген. Ерекше назар жадының символикасына, отбасылық хикаялардың берілуіне және кейіпкерлердің болмысын бейнелейтін рәсімдерге аударылады. Зерттеу әдістемесі семиотикалық және мифологиялық талдауға, Морис Хальбвакс ұсынған ұжымдық жады теориясына және Карл Ясперс философиялық тұжырымдамаларына негізделеді. Мақалада роман кейіпкерлері арасындағы отбасылық қақтығыстар жоюшы емес, керісінше, тұлғалық болмыс пен өткен мен бүгіннің арасындағы байланысты нығайтушы құрал ретінде сипатталады. Зерттеу романның қазіргі орыс әдебиеті, мифопоэтика және жадыны әдеби тұрғыдан түсіндіру салаларындағы маңызын көрсетеді.
Библиографиялық сілтемелер
1. BCCC. “Close Reading”, ASC Rev. 3, 2019. https://www.bucks.edu/media/ bcccmedialibrary/tutoring/documents/writingareahandoutrevision/literature/Close-Reading.pdf [in English].
2. Bilsel, C. Architecture and the Social Frameworks of Memory: A Postscript to Maurice Halbwachs’ Collective Memory. In: Iconarp International Journal of Architecture and Planning, 5(1), 2017, 1–9. https://www.researchgate.net/publication/ 318043005 [in English].
3. Breuilly, J. Max Weber, Charisma, and Nationalist Leadership. In: Nations and Nationalism, 17(3), 2011, 477–499. https://www.researchgate.net/publication/230122004 [in English].
4. Caronia, N. A. Revisioning Medea: English Master’s Theses, The College at Brockport, 2008, https://core.ac.uk/download/pdf/233571848.pdf [in English].
5. Eliade, M. Cosmos and History: The Myth of the Eternal Return. New York: Harper & Brothers, 1954. http://users.uoa.gr/~cdokou/MythLitMA/Eliade-EternalReturn.pdf [in English].
6. Long, J., He, J. Cultural Semiotics and the Related Interpretation. In: Advances in Social Science, Education and Humanities Research, Vol. 586, 2021, https://www.researchgate.net/publication/355679124 [in English].
7. Muff, R. A. Contemporary Russian Women Writers: Rejecting Definition in Literary Rebellion,Texas A&M University, 2008. https://oaktrust.library.tamu.edu/bitstreams/accc42fe-031a-4cb8-a99c- ed1178bf423e/download [in English].
8. Perevalova, S. V. Myth and Reality in Ulitskaya’s Medea and Her Children.In: Folklore: Traditions and Modernity, Taganrog, 2003, 181–186 [in Russian].
9. Prokhorova, T. Mythological Consciousness in the Structure of Ulitskaya’s Medea and Her Children. In: Russian Novel in the 20th Century, Saratov, 2001, 288–292 [in Russian].
10. Rovenkaya, T. The Experience of New Feminine Myth-Making: Ulitskaya’s Medea and Her Children. In: Adam and Eve: A Gender History Almanac, 2001, 137–163 [in Russian].
11. Ryzhenkova, O. Ulitskaya’s Mythopoetic Space. In: Modern Russian Literature Studies, Moscow, 2004, 341–350 [in Russian].
12. Saint-Laurent, de C. Memory Acts: A Theory for the Study of Collective Memory in Everyday Life. In: Journal of Constructivist Psychology, 31(2), 2017. https://www.researchgate.net/publication/313239904 [in English].
13. Salamun, K. Moral Implications of Karl Jaspers’ Existentialism. In: Philosophy and Phenomenological Research, Vol. 49, No. 2, 1988, 317–323. https://philpapers.org/rec/SALMIO [in English].
14. Timina, S. Rhythms of Eternity: Ulitskaya’s Medea and Her Children. In: Russian Literature in the 20th Century: A Critical Mirror, Saint Petersburg, 2003, 537–549 [in Russian].
15. Ulitskaya, L. Medea and Her Children. Moscow: Eksmo, 2002 [in Russian]

