КОММЕРЦИЯЛЫҚ БАНКТЕРДЕ КЛИЕНТТІК САЯСАТТЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖӘНЕ ДАМЫТУ

КОММЕРЦИЯЛЫҚ БАНКТЕРДЕ КЛИЕНТТІК САЯСАТТЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖӘНЕ ДАМЫТУ

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.55956/OQOM8471

Тірек сөздер:

Коммерциялық банк, клиенттік саясат, банк жүйесі, маркетинг, цифрландыру, SWOT талдау

Аңдатпа

Бұл мақалада қазіргі нарықтық экономика жағдайында Қазақстанның коммерциялық банктерінде клиенттік саясатты қалыптастыру және дамыту процесі қарастырылған. БАНК қызметтерін ТҰТЫНУШЫЛАРДЫҢ өзгеріп отыратын қажеттіліктеріне бейімдеудің маңыздылығына БАСА назар аударылады, БҰЛ CRM жүйелері, Үлкен Деректер және жасанды интеллект сияқты инновациялық технологияларды енгізуді талап етеді. Авторлар тұтынушыларға қызмет көрсету мен сақтау тиімділігін арттыруда шешуші рөл атқаратын жекелендіру және цифрландыру принциптерін атап көрсетеді.

Зерттеу сонымен қатар банктерге клиенттердің әртүрлі санаттары үшін жекелендірілген стратегияларды әзірлеуге мүмкіндік беретін клиенттік базаны сегменттеудің маңыздылығын талдайды.

Сонымен қатар, мақалада клиенттік саясаттың күшті және әлсіз жақтарын, сондай-ақ коммерциялық банктердің алдында тұрған мүмкіндіктер мен қауіптерді анықтайтын SWOT талдауы берілген. Күшті жақтарына цифрландырудың жоғары деңгейі және тұтынушылардың тәжірибесін жақсартатын көп арналы қызметтерді сәтті енгізу кіреді. Әлсіз жақтардың қатарына деректерді интеграциялауға байланысты проблемалар және жаңа нарықтық жағдайларға бейімделу қажеттілігі жатады. Қауіптер бәсекелестіктің артуымен және киберқауіпсіздікке байланысты тәуекелдермен байланысты.

Зерттеу барысында тиімді клиенттік саясат жүйелі көзқарасты, заманауи технологияларды қолдануды және банктердің тұрақты дамуына ықпал ететін және олардың нарықтағы бәсекеге қабілеттілігін арттыратын әлемдік тенденцияларды ескеруді талап ететіндігі атап өтілді.

Библиографиялық сілтемелер

1. On Banks and Banking Activities. Law of the Republic of Kazakhstan No. 2444 dated August 31, 1995.

2. Shorokhova, A.A. The Influence of the Client Base Composition on the Development of Commercial Bank Services [Text] / A. A. Shorokhova // The Banking System of Russia and the Modern Features of Its Functioning. – 2016.

3. Krivoshapova, S. V., Golovko, E. Yu., Kazachinina, E. O. Methods and Approaches to the Formation of Client Policy in a Commercial Bank (Using the Example of VTB PJSC) // Fundamental Research. – 2016.

4. Halyk Bank [Electronical resourse] Access mode: https://halykbank.kz Date of review: 2.07.2024

5. Ivanov, G. Customer Relationship Management: opportunities and solutions [Electronical resourse] / G.Ivanov, D.Seleznev, A.K.Kaadze / Access mode: https://www.kp.ru/guide/upravlenie-vzaimootnoshenijami-s-klientami.html Date of review: 2.07.2024

Жүктеулер

Жарияланды

2025-12-07 — Жаңартылды 2025-07-08

Журналдың саны

Бөлім

Экономика ғылымдары
Loading...