LESSON STUDY АРҚЫЛЫ БІЛІМ САПАСЫН АРТТЫРУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ: ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ, ТАЛДАУ ЖӘНЕ ДАМУ
DOI:
https://doi.org/10.55956/Тірек сөздер:
Lesson Study, білім сапасы, белсенді оқыту, ынтымақтастық, кәсіби дамуАңдатпа
Бұл мақалада 2024-2025 оқу жылында 5 «Г» сыныбында Lesson Study әдісін енгізудің тиімділігі қарастырылады. Lesson Study-мұғалімдердің кәсіби дамуына және білім сапасын жақсартуға бағытталған зерттеу әдісі. Зерттеу барысында оқушылардың үлгеріміне әсер ететін негізгі факторлар талданды, оқытудың белсенді әдістерін енгізу нәтижелері қаралды. Оқу процесіне топтық жұмыс, рефлексия, ойын және цифрлық технологиялар әдістері енгізілді, олардың білім сапасына әсері зерттелді. Нәтижелер Lesson Study оқушылардың оқуға деген ынтасын арттыра алатынын және олардың сыни ойлау дағдыларын дамыта алатынын көрсетеді. Зерттеу мұғалімдердің кәсіби ынтымақтастығын нығайтуға, оқыту әдістерін жетілдіруге және мектепте оқыту сапасын арттыруға ықпал етеді.
Библиографиялық сілтемелер
1. Мельникова Ю.Г. Результаты внедрения Lesson Study в образовательных организациях Казахстана [Текст] / Ю.Г.Мельникова, М.В. Озерова // Ярославский педагогический вестник. - 2024. - № 2. – С. 137–118.
2. Кабдыкаримова Ж.Ж. Lesson Study в Казахстане, или траектория от парадокса до личной позиции [Текст] / Ж.Ж. Кабдыкаримова // Педагогический диалог. – 2024. - № 3.
3. Smith J., Brown L. Implementing Lesson Study in Primary Schools: A Case Study from Kazakhstan // International Journal of Educational Development. - 2023. - Vol. 85. - P. 102–110.
4. Ivanova T. The Impact of Lesson Study on Teacher Professional Development in Kazakhstan // Journal of Teacher Education. - 2022. - Vol. 73, No. 4. - P. 456–470.
5. Lee K., Park M. Comparative Analysis of Lesson Study Implementation in Kazakhstan and South Korea // Asian Education Studies. — 2021. — Vol. 6, No. 2. — P. 89–101.

