ВИРТУАЛДЫ ШЫНДЫҚ МӘДЕНИ БІЛІМ АЛМАСУДЫҢ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
DOI:
https://doi.org/10.55956/UYLH1360Тірек сөздер:
Виртуалды білім беру ортасы, білім беруді цифрландыру, виртуалды оқыту, виртуалды шындық, виртуалды оқытудың тиімділігі, мәдени білім алмасу, мәдени іс-шаралар, виртуалды экскурсиялар мен мұражайлар, виртуалды көрмелерАңдатпа
Бұл мақалада мәдени білім алмасудағы виртуалды шындықтың рөлі қарастырылады. Заманауи технологиялар, соның ішінде виртуалды шындық, адамдарға әлемнің әртүрлі мәдениеттерімен танысуға, олардың тарихы мен дәстүрлерін тереңірек түсінуге мүмкіндік береді. Зерттеуде білім беру саласында, әсіресе мәдениетаралық білім алмасу контекстінде виртуалды шындықты қолдану қарастырылады. Виртуалды шындық арқылы пайдаланушылар пассивті бақылаушы ретінде ғана емес, сонымен қатар белсенді қатысушы ретінде де әртүрлі мәдени оқиғалар мен тәжірибелерге қатыса алады. Мақалада мәдени білім беру жүйесіне виртуалды шындықты енгізудің артықшылықтары мен қиындықтары талқыланады. Бұл технология студенттердің әртүрлі мәдениеттерге деген кең мәдениетаралық түсінігі мен құрметін қалыптастыруға ықпал ететіні көрсетілген. Сонымен қатар, мәдениетаралық қарым-қатынас пен диалогты қолдайтын қуатты құрал ретінде виртуалды шындықты одан әрі дамыту перспективалары қарастырылады. Ақпараттық және коммуникациялық технологиялардың дамуы бүкіл әлемде мәдени білім алмасуды кеңейтуде жаңа мүмкіндіктер ашты. Бұл процесс виртуалды шындық технологиясының еркіндігімен айтарлықтай өзгерді. Виртуалды шындық қолданушыларына шынайы өмірде қол жеткізу мүмкін емес жерлерге саяхат жасауға, әртүрлі мәдениеттерді зерттеуге және көпмәдениетті әлемде жаңа білім алуға мүмкіндік береді. Осы мақалада виртуалды шындықтың мәдени білім алмасудың құралы ретінде рөлі мен мүмкіндіктері қарастырылады
Библиографиялық сілтемелер
1. Смолин, А.А. Системы виртуальной, дополненной и смешанной реальности Учебное пособие [Текст] / А.А.Смолин, Д.Д. Жданов, И.С. Потемин, А.В. Меженин, В.А.Богатырев. – Санкт- Петербург: Университет ИТМО. 2018 . – 59 с.
2. Суворов, К.А. Системы виртуальной реальности и их применение [Текст] / К.А. Суворов // T-Comm. – 2013. – № 9. – С. 140–143.
3. Иванова, А.В. Технологии виртуальной и дополненной реальности: возможности и препятствия применения [Текст] / А.В.Иванова // Стратег. решения и риск-менеджмент. – 2018. – № 3 (108). -С. 88–107.
4. Кузьмин, Я.П. К вопросу о внедрении технологий виртуальной реальности в образовательный процесс. Геймификация образовательного процесса. Информационные технологии: изучение и использование в образовательном процессе: сборник научно-методических трудов [Текст] / Я.П.Кузьмин, С.В. Виноградов С.В. – Комсомольск-на-Амуре: АмГПГУ. - 2023. – с.31-37
5. Цуканова, А.О. История технической виртуальной реальности: От зеркального стереоскопа Уитсона до шлема "Oculus rift" [Электронный ресурс] / Режим доступа: https://cyberleninka.ru/article/n/istoriya-tehnicheskoy-virtualnoy-realnosti-ot-zerkalnogo-stereoskopa-uitsona-do-shlema-oculus-rift Дата обращения: 14.11.2024
6. Палмер Лаки создал VR-гарнитуру, которая убивает погибшего в игре пользователя [Электронный ресурс] / Режим доступа: https://habr.com/ru/news/697960/ Дата обращения: 04.12.2024
7. Прокудин, Д.Е. Взаимодействие культур в виртуальном пространстве [Текст] / Д.Е.Прокудин, И.И.Толстикова // Вестник СПбГУ. Философия и конфликтология. 2018. Т. 34. Вып. 2. -С. -288-298.
8. Галоян, А.С. Культурные последствия глобализации [Текст] / А.С.Галоян // Studia Culturae.2013. № 16. С. 217–224
9. Venegas, N., Orellana, D., Pérez, P., Cabrera, M. (2023). Analysis of the global scientific production on virtual reality as a marketing tool in Scopus. Espirales. Revista Multidisciplinaria de investigación científica, 7 (45), 50-61 https://www.researchgate.net/publication/369775778_Analysis_of_the_global_scientific_production_on_virtual_reality_as_a_marketing_tool_in_Scopus