ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ ДЕҢГЕЙІН ДАМЫТУДАҒЫ ДЕМО-ТАПСЫРМАЛАРДЫҢ РӨЛІ

ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ ДЕҢГЕЙІН ДАМЫТУДАҒЫ ДЕМО-ТАПСЫРМАЛАРДЫҢ РӨЛІ

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.55956/JTJO8681

Тірек сөздер:

демо-тапсырма, химиялық байланыс, демонстрациялық әдіс, тапсырма, иондық байланыс, коваленттік байланыс

Аңдатпа

Химия пәні бойынша жүргізілген зерттеуде «Химиялық байланыс түрлері» тарауын оқытуда демо-тапсырмаларды қолданудың тиімділігі жан-жақты зерттелді. Бұл тапсырмалардың оқушылардың танымдық қабілеттерін, логикалық ойлауын және функционалдық сауаттылығын дамытудағы рөлі айқындалды. Зерттеу барысында соңғы жарық көрген ғылыми әдебиеттер мен отандық және шетелдік ғалымдардың еңбектері сараланып, педагогикалық тәжірибелерге сүйенілді. Бұл ретте, оқыту мазмұны мен әдістерінің үйлесімділігі оқушылардың оқу жетістіктеріне оң әсер еткендігі байқалды. Мақалада демо-тапсырмаларды оқу процесіне енгізудің мазмұндық және әдістемелік негіздері толық көрсетілген. Эксперименттік және бақылау топтарында жүргізілген зерттеу нәтижесінде, демо-тапсырмалар оқу үлгерімін 14,7%-ға арттырып, пәнге қызығушылық пен білім сапасын едәуір жақсартты. Алынған нәтижелер математикалық-статистикалық өңдеу арқылы нақтыланды. Сонымен қатар, демо-тапсырмаларды инновациялық оқыту технологияларымен үйлестіре қолдану олардың тиімділігін арттыратыны дәлелденді.

Библиографиялық сілтемелер

1. Сабыров, Т., Оқушылардың оқу белсенділігін арттыру жолдары [Мәтін] / Т.Сабыров. - Алматы: Мектеп, 2008, 59 б.

2. Umoru, T. A., Haruna B., Effect of demonstration and lecture teaching methods on academic performance of secondary school students in Financial Accounting in Adamawa State, Nigeria //Nigerian Journal of Business Education (NIGJBED), 2018, Т. 5, №. 2, P. 457.

3. Vazquez-Chanlatte M., Jha S., Tiwari A., Ho M., Seshia, S., Learning task specifications from demonstrations. Advances in Neural Information Processing Systems, 2018, P. 56.

4. Papageorgiou, D., Doulgeri, Z., Learning by demonstration for constrained tasks. 29th IEEE International Conference on Robot and Human Interactive Communication, RO-MAN, Naples, 2020, P. 1360-1365.

5. Silverio J., Calinon S., Rozo L., Caldwell D., Learning Task Priorities from Demonstrations. IEEE Transactions on Robotics, 2019, P. 35.

Жүктеулер

Жарияланды

2025-07-08

Журналдың саны

Бөлім

Педагогика ғылымдары
Loading...