Іздеу
Іздеу нәтижелері
##search.searchResults.foundPlural##
-
https://doi.org/10.55956/
ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ КӨМЕГІМЕН ТІЛДЕРДІ ОҚЫТУДАҒЫ ИНТЕРАКТИВТІ ӘДІСТЕР
Аннотацияларды көрді: 205
/
PDF жүктеулері: 78
https://doi.org/10.55956/QRXZ7524
ИНТЕРАКТИВТІ ФИЛОСОФИЯЛЫҚ КАРТАЛАР ЖӘНЕ ОЛАРДЫҢ ФИЛОСОФИЯНЫ ОҚЫТУДАҒЫ РӨЛІ
Аннотацияларды көрді: 123
/
PDF жүктеулері: 26
https://doi.org/10.55956/EXKY5288
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ АУЫЛ ШАРУАШЫЛЫҒЫНЫҢ ИНВЕСТИЦИЯЛЫҚ ТАРТЫМДЫЛЫҒЫН БАҒАЛАУ
Аннотацияларды көрді: 33
/
PDF жүктеулері: 12
https://doi.org/10.55956/GBWR5287
ҚАЗАҚ ТІЛІН ҮЙРЕТУДЕГІ АКАДЕМИЯЛЫҚ СӨЙЛЕУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУДА ҚОЛДАНЫЛАТЫН ӘДІС-ТӘСІЛДЕР
Аннотацияларды көрді: 88
/
PDF жүктеулері: 35
https://doi.org/10.55956/RXCF9447
ЖАЛҒЫЗДЫҚ КҮЙІН КЕШКЕН ЖЕТКІНШЕК ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ ӘДІСТЕРІ
Аннотацияларды көрді: 36
/
PDF жүктеулері: 17
https://doi.org/10.55956/XOXU2838
ҰЛТТЫҚ ТӘЛІМ-ТӘРБИЕНІҢ БІР БАҒЫТЫ ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ ЖӘНЕ СПОРТ ҚЫЗМЕТІ
Аннотацияларды көрді: 29
/
PDF жүктеулері: 11
https://doi.org/10.55956/DFRH7457
КЕҢІСТІКТІК ДАМУ ФАКТОРЫ РЕТІНДЕ АЙМАҚТЫҢ ИНВЕСТИЦИЯЛЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Аннотацияларды көрді: 25
/
PDF жүктеулері: 9
https://doi.org/10.55956/NOAD2709
ҚАҺАРМАН ТҰЛҒАСЫН ЖАСАУДАҒЫ «СОЦИАЛИСТІК РЕАЛИЗМ» ӘДІСІНІҢ КЕРІ ЫҚПАЛЫ
Аннотацияларды көрді: 38
/
PDF жүктеулері: 17
https://doi.org/10.55956/
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ЖЕЛІЛЕРДІ (INSTAGRAM) АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҒЫНДА ЖАЗУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ ПАЙДАЛАНУҒА КӨЗҚАРАСЫ
Аннотацияларды көрді: 46
/
PDF жүктеулері: 26
https://doi.org/10.55956/FAWG5249
ОЙЫН ЭЛЕМЕНТТЕРІ АРҚЫЛЫ АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕ ЖАЗУДЫ ОҚЫТУДЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ӘДІСТЕРІ
Аннотацияларды көрді: 69
/
PDF жүктеулері: 32
https://doi.org/10.55956/JVQQ3713
ХИМИЯ ПӘНІНЕН ОҚИТЫН 7 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ФАКТЧЕКИНГ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУДАҒЫ ОҚЫТУШЫНЫҢ РӨЛІ
Аннотацияларды көрді: 26
/
PDF жүктеулері: 11
https://doi.org/10.55956/CTIX5927
ӨЗІНДІК ЖҰМЫС ЖӘНЕ ОРЫС ТІЛІН ШЕТ ТІЛІ РЕТІНДЕ ОҚЫТУДЫҢ ЗАМАНАУИ ӘДІСТЕРІ
Аннотацияларды көрді: 97
/
PDF жүктеулері: 35
https://doi.org/10.55956/QWBQ6457
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ МАТЕМАТИКА САБАҚТАРЫНДА ӨНІМДІ НЕГІЗДЕ БІЛІМ АЛУҒА ДЕГЕН ҰМТЫЛЫСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Аннотацияларды көрді: 37
/
PDF жүктеулері: 12
https://doi.org/10.55956/MQKC8014
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ БАСТАУЫШТА ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ПӘНІН ОҚЫТУДАҒЫ ӘДІСТЕМЕЛІК ДАЙЫНДЫҒЫНЫҢ АЛГОРИТМІ
Аннотацияларды көрді: 56
/
PDF жүктеулері: 7
https://doi.org/10.55956/WVWD5860
ЖАСӨСПІРІМДЕР ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСЫНДАҒЫ ЖАНЖАЛ МӘСЕЛЕСІ
Аннотацияларды көрді: 54
/
PDF жүктеулері: 33
https://doi.org/10.55956/
LESSON STUDY АРҚЫЛЫ БІЛІМ САПАСЫН АРТТЫРУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ: ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ, ТАЛДАУ ЖӘНЕ ДАМУ
Аннотацияларды көрді: 50
/
PDF жүктеулері: 19
https://doi.org/10.55956/CCMM5884
ҚАЗАҚ ХАЛҚЫНЫҢ ЖОҢҒАР ШАПҚЫНШЫЛЫҒЫМЕН (XVII-ХУІІІ ҒҒ.) КҮРЕС ТАРИХНАМАСЫ
Аннотацияларды көрді: 57
/
PDF жүктеулері: 20
https://doi.org/10.55956/VLYJ9401
ЖАЗУШЫ А. КЕМЕЛБАЕВА ӘҢГІМЕЛЕРІНДЕГІ ТҰЛҒА КОНЦЕПЦИЯСЫ
Аннотацияларды көрді: 50
/
PDF жүктеулері: 44
https://doi.org/10.55956/KPNF9929
ПОЛИГРАФИЯ САЛАСЫНДАҒЫ ЖҰМЫСҚА ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ БАР АДАМДАРДЫ БЕЙІНДІ ДАЯРЛАУ ШАРТТАРЫ
Аннотацияларды көрді: 80
/
PDF жүктеулері: 28
https://doi.org/10.55956/HQCL9818
STEM ТЕХНОЛОГИЯСЫН БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫНДА ҚОЛДАНУДЫҢ МАҢЫЗЫ
Аннотацияларды көрді: 86
/
PDF жүктеулері: 104
https://doi.org/10.55956/VBNE7749
ТОЛТЫРҒЫШЫ БАР ЦИЛИНДРЛІК ҚАБЫҚ
Аннотацияларды көрді: 19
/
PDF жүктеулері: 8
https://doi.org/10.55956/
ҚАЗАҚСТАНДА ҚЫЗЫЛША ҚАНТ КЕШЕНІНІҢ ДАМУЫ
Аннотацияларды көрді: 71
/
PDF жүктеулері: 11
https://doi.org/10.55956/NJTE1112
БАЛЫҚ ДЕРНӘСІЛДЕРІН ӨСІРУ ҮШІН ОҢТАЙЛЫ ҚОРЕК РЕСУРСЫ РЕТІНДЕ АРТЕМИЯЛАРДЫ ӨНДІРУ manshuksadykova01@gmail.com БАЛЫҚ ДЕРНӘСІЛДЕРІН ӨСІРУ ҮШІН ОҢТАЙЛЫ ҚОРЕК РЕСУРСЫ РЕТІНДЕ АРТЕМИЯЛАРДЫ ӨНДІРУ
Аннотацияларды көрді: 41
/
PDF жүктеулері: 8
https://doi.org/10.55956/BPGL4481
ҚАЗІРГІ МӘДЕНИ ТЕНДЕНЦИЯЛАР МЕН ҰЛТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАР: ЖАҺАНДАНУДЫҢ МӘДЕНИ БІРЕГЕЙЛІККЕ ӘСЕРІ
Аннотацияларды көрді: 73
/
PDF жүктеулері: 59
https://doi.org/10.55956/NPDH1726
СТУДЕНТТЕРДІҢ МЕДИА САУАТТЫЛЫҒЫН ДАМЫТУ АРҚЫЛЫ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
Аннотацияларды көрді: 41
/
PDF жүктеулері: 35
Loading...
